.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجلیل 100 فرد نمونه دستگاه‌های‌ اجرایی گیلان

 معاون عمران استاندار گیلان گفت: به مناسبت یکصدمین سفر هیئت دولت، 100 نفر افراد نمونه هر کدام از دستگاه‌های اجرایی گیلان تجلیل می‌شوند.

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، محمد اکبرزاده  در شورای روابط‌ عمومی‌های گیلان با اشاره به یکصدمین سفر استانی هیئت دولت اظهار کرد: سیاست این سفر در مشهد با برپایی نمایشگاهی از استان‌های کشور عنوان می‌شود.

وی، با بیان اینکه گیلان در این نمایشگاه غرفه خود را بر پا می‌کند، تصریح کرد: در این راستا هشت کار گروه شکل داده شده که یک کار گروه در زمینه برپایی نمایشگاه است.

این مسئول، کار گروه ارتباطات مردمی، کار گروه فرهنگی، فناوری اطلاعات، مصوبات سفر، روابط عمومی و کار گروه جوانان را از دیگر کار گروه‌ها ذکر کرد و افزود: دبیرخانه این کار گروه در استانداری گیلان تشکیل شده است.

وی، توسعه و اطلاع‌رسانی، مستندسازی و... را محوریت اجرای برنامه‌های دولت با نام «جلوه‌های خدمت» در نمایشگاه برشمرد و اذعان کرد: در سفر چهارم هیئت دولت به مشهد مقدس به جلوه‌ها و اهداف سفر پرداخته می‌شود.

اکبرزاده، با بیان اینکه گیلان آماده برپایی غرفه‌های ویژه نمایشگاهی استان‌ها است، تصریح کرد: تمام استان‌های کشور محصول کل سفرهای هیئت دولت را در نمایشگاه مشهد به نمایش می‌گذارند.

وی، دستگاه‌های اجرایی استان را ملزم به ارائه  دستاوردهای سفر هیئت دولت کرد و یادآور شد: تاکنون از 100 پیشنهاد، 66 پیشنهاد به دبیرخانه مذکور ارسال شده است.

معاون عمران استاندار گیلان، خاطرنشان کرد: به مناسبت یکصدمین سفر هیئت دولت مراسم تجلیل از 100 نفر برترین‌های هر دستگاه اجرایی گیلان برگزار می‌شود.

وی، افزود: در یکصدمین سفر هیئت دولت اثرگذارترین و بهترین اقدام‌ها با رویکرد مردمی در نظر گرفته می‌شود.

اکبرزاده، بودجه برگزاری نمایشگاه یکصدمین سفر در گیلان را از محل تامین اعتبار هر دستگاه ذکر کرد و افزود: به غرفه‌های برتر هر دستگاه در نمایشگاه سفرهای زیارتی کربلا، سوریه و مشهد اهدا می‌شود


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.